Wednesday, November 24, 2010

GELOMBANG AURA

APA ITU GELOMBANG AURA?

Dihantar oleh:  pada: atoki 24 April 2009at
Sesungguhnya, adakah AURA itu? - AURA adalah cahaya yang dipancarkan oleh tubuh yang menandakan keadaan fizikal, emosi kesihatan, mood dan lain-lain yang ditunjukan oleh warna yang berbeza. AURA itu muncul dari aktifitas elektrik yang menjalar di sel-sel syaraf kita. Seberapa besarkah elektrik yang ada di syaraf kita? Kecil banget, cuma beberapa elektron volt aja. Seperti yang pernah kita pelajari dari sekolah, aliran elektrik yang ada di syaraf kita pun seperti elektrik yang menjalar di kabel elektrik: ada medan elektromagnetik dari aliran elektrik. AURA adalah pancaran dari medan elektromagnetik yang ada di syaraf kita. Otak merupakan pusat saraf manusia, milyaran sel saraf ada di otak. Sebab sebabnya jika orang mengamati atau memfoto AURA, lebih mudah di sekitar kepala, bukan di kaki atau perut,
AURA yang menyelubungi manusia adalah satu kesatuan yang terdiri dari ion-ion negatif dan positif, bergerak terus-menerus dan dapat berubah bentuk sesuai yang kita mahukan. Jika sering dilatih maka AURA akan bertambah kuat dan besar, kita dapat membentuk gelombang energi dengan frekuensi tertentu yang banyak kegunaannya, contoh perubatan, bukan perubatan, dan psikis; pertahanan diri; dan lain-lain. Hal ini dapat terjadi kerana setiap kita meniatkan sesuatu, otak akan mempunyai idea yang akan dibuat setiap kali akan menghantarnya gelombang otak pada AURA badan yang telah diperkuat.
Banyak orang ingin dapat mencerahkan AURAnya, tujuannya dapat bermacam-macam. Namun intinya, sekali AURA dan terpancar, maka kehidupan dan juga akan berubah. Ada kekuatan dalaman dan kecantikan dalaman yang terpancar dari tubuh anda dan membuat orang di sekitar anda lebih suka dan sayang kepada anda.
Untuk mencerahkan dan meningkatkan AURA dapat dengan banyak cara. Ada cara yang tradisional, separa moden, dan benar-benar moden. Yang benar, alamiah, ilmiah, dan Ilahiyah adalah dengan Penyelarasan AURA.
Manfaat TERAPI AURA antara lain:
1. Memperkuat potensi tersembunyi dari AURA seperti kharisma, daya tarik, pesona dan kecantikan alami.
2. Anggota mengembalikan kotoran, kekusaman, dan energi negatif yang terdapat dalam AURA anda.
3. Membuka semua hambatan-hambatan yang menghambat munculnya AURA anda.
4. Membuat muka lebih bercahaya dan kelihatan lebih cantik atau tampan.
5. Memberikan ketenangan dan kedamaian dalam hati.
6. Dapat melenyapkan semua emosi-emosi negatif seperti kesedihan, kekecewaan, kecemasan, rasa kesal, marah, benci yang lebih banyak dan lain-lain.
7. Oleh kerana anda mempunyai daya tarik dan wajah anda dan lebih mendalam lagi, maka akan menjadi mambantu dan meraih kesuksesan dan memperoleh banyak wang.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home